091021.

Hallej. Har precis ätit lite lunch med min sambo Kaka som kom hem på lunchen och tillbringade den med mig. Det blev en väldigt enkel lunch idag. Tomatsoppa och ris. Men det är ju så gott ibland. Idag är jag inte på mitt bästa humör faktiskt. Vaknade och hade ont i bihålorna igen. Antagligen för att jag börjat träna. Min kropp säger alltid ifrån vid fel tillfällen. Har lixåm vant mig.

Var ute med Maria och gick spåret igår kväll. Katta och Verro hann inte vänta eftersom vi skulle gå när Maria slutade jobbet. Så jag, Maria och Willen tog en egen liten runda. Som vanligt när vi går så går vi och skrämmer upp varann. Det var ju kolsvart i spåret och vi tyckte ju hela tiden att det prasslade i buskar runt omkring oss. Jag sa de att: - Ingen skulle ju våga hoppa på oss nu när vi är två och har en liten hund dessutom. Då kom Maria på att: - Nee, men de kan ju vara flera stycken, typ gäng som hoppar på folk i spåret. Jag: - Oj, de hade jag inte ens tänkt på. Sen gick vi och spanade under hela vår vända. Ibland så knakade det till bakom oss och då vare nån som var ute och sprang som ville förbi. Men vi klarade oss, och vi gick äntligen rätt! Går alltid vilse! Spelar ingen roll vart vi ska? Vi hamnar nästan alltid fel.


Min bästaste bästa vän.



Alltså jag har så himla mycket roligt framför mig just nu. Det var som vi sa igår kväll. Har aldrig haft en sån fullspäckad höst! Hösten brukar alltid vara då man tar igen sig efter sommarens bravader och allt bara känns dött. Men inte denna. Här händer det grejer. Några av de roliga sakerna jag har framför mig är dessa.




Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0