Hörlurar ifrån Urbanears.

Jag behöver verkligen ett par tuffa och bra hörlurar. Kan ju inte ha vanliga hörlurar eftersom att jag har för små öron så måste ha såna där "muffar". Nu har det kommit grymt snygga hörlurar ifrån Urbanears i tre olika storlekar! De stora kostar 600 spänn, de som är mitt emellan 500 och de minsta 400. Dessa är ju bara superballa helt enkelt!

Urbanears.




Urbanears är ett svenskt varumärke som från och med den 1 december kommer finnas tillgängligt i 25 länder. De färgglada hörlurarna finns i 14 olika färger och tre modeller, alla namngivna efter platser i Stockholm.


I dessa färger finns alltså urbanears.



(Källa: Chic och Urbanears)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Oh, jäkligt snygga hörlurar alltså! Perfekt julklapp ju!

2009-12-02 @ 10:24:20
URL: http://findmytwin.blogg.se/
Postat av: Julia

Den perfekta prylen om man vill matcha sin image. Namnvalen är klockrena, vi kan ju bara hoppas att nästkommande lur får ett göteborgsnamn. Tydligen är de designade av samme man som designade WESC:s omtalade hörlurar. Jag knep mina på www.sidandsally.com

2009-12-10 @ 13:26:22
URL: http://www.sidandsally.com




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0