20091004.

Jag kommer inte börja jobba på nya jobbet förrän måndag. Det blev uppskjutet. Så här har ni mig, fortfarande lika taggad att sätta igång på måndag eftermiddag i stället. Snart börjar Bonde söker fru och jag tänker som vanligt sitta som fastklistrad framför Tv:n. Tack godegud för vår lilla Tv i sovrummet då Kaka kollar på fotbollen här inne i vardagsrummet. Perfa. Wilgot är fortfarande dålig och jag börjar bli lite orolig då han inte ens ville smaka lite ris av mig efter maten? Han ligger och sover på Kakas bröst just nu.



Mina två prinsar.

Later.



Kommentarer
Postat av: I r o n i e l l e

Aww, vad mysigt :)

2009-11-04 @ 21:16:46
URL: http://ironielle.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0