Trött och seg och fy och blä.


Är så jökla trött på att känna mig trött. Kan halsontet försvinna nån jäkla gång. Och kan hostan och febertopparna oxå försvinna snart. Tycker inte att jag gör annat än tar det lugnt och vilar. Dricker massa vatten och tar det lite lugnt igen. Ska hem till mamma och äta ikväll. Orkar inte laga mat. Får äntligen hem min kamera oxå. Sen kommer nog Lina hem från London idag om jag inte minns fel. Kaka är endå borta på golftävling. Hoppas det går bra för honom nu! Håller tummarna. Åååh va trist det är att må såhär. Bra fast ändå inte bra. Man känner att kroppen inte är helt med. Irriterande som sjutton.

Någon som testat de här föresten?


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0