Tisdag.

Vaaaaaarmt!

Det är ca 22 grader i skuggan. Jag har legat ute och läst min "Svensk Maffia" -bok och har nu tagit en rejäl promenad med Willen. Han la sig på rygg när vi kom hem och bara mös mot mattan. Rätt så belåten! Jag är urvarm nu och ska ta en dusch innan jag sätter igång med plugg. Ska till Ikea med mamma sen oxå. Det har verkligen hjälpt mot min hemska förskylning att inte ställa klockan varje dag och sova hur mycket som helst, samt dricka vatten. Idag vaknade jag av att det plingade på dörren. Willen blev helt galen och utanför dörren stod en stackars brevbärare med ett Nelly paket. Tjoosan! Så trevligt! Ni får se senare vad som fanns där i. Nu ska jag hoppsa in i duschen.

Later.

Kommentarer
Postat av: E I M J

Jasså har ni så fint väder!



Sv; Ehhm klart det var positivt! :)

2009-05-26 @ 14:38:26
URL: http://eimj.blogg.se/
Postat av: Olle

Hallå:) Tänkte bara kika vad det är för linje du går på? Vet inte om jag kände igen dig, kan ha helt fel!

Hur som helst, blev bara nyfiken och tänkte skriva en rad. Om du blir less på plugget och har tid över kan du kika på en rätt underlig film som jag hittade från min skola

WqIHjV1JsA" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=WqIHjV1JsA



Tjao:)

2009-05-26 @ 16:03:26




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0