Sunny but Freeezing.



Här vaknar man till ljuv fågelsång och sol men fy sjutton så kallt. Kaka väcker både mig och Willen då han bestämmer sig klockan sex på morgonen att gå med i mustaschkampen. Ut från badrummet kommer en lite för lång och förträffligt ful mustasch. Men är det kamp mot cancer så är det. Själv tycker han att det är ganska så snyggt så jag bara ler och säger:  
- Oooh va len du är på hakan nu.

Halsen är inte bättre, snarare sämre. antingen så är det en kortis period som är på g. Med lite halsont och huvudvärk. Eller så håller jag på att bli sjuk. Hoppas på det första.

Har en hel del plugg idag. Dags för frukost.

Ha en bra Tisdag!

Och GRATTIS på födelsedagen Madde!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag älskar mustasch-kampen! =) Bra där kaka!

2009-05-12 @ 11:17:05
URL: http://thesanny.blogg.se/
Postat av: bellisima

2009-05-12 @ 11:20:57
URL: http://bellisima.webblogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0