Något som ni inte vet om mig.


Är att jag faktiskt spelar piano. Det är en av mina stora passioner, speciellt under vintern när saker är så jävla deppigt. Jag började som sexåring hos en tant på vårat område vi bodde på då. Jag ville sluta efter ca fyra år, de var ju lixåm töntigt med piano tyckte jag, men mamma och pappa talade om för mig att jag skulle ångra mig om jag la av då. Jag tvingade mig själv till min stränga pianofröken en gång i veckan i sju år. Sen slutade jag. Något som jag verkligen ångrar. Kan knappt en enda not nu. Men jag har något som hon talade om för mig att jag hade redan då. Något som jag faktiskt är rätt så stolt över. Något som kallas gehör. Jag kan höra en låt och sedan ta ut den på piano. Självklart är jag ringrostig men det går helt okej. Det är avslappning för mig. Man koncentrerar sig på något helt annat för en stund och ibland kan jag sitta i flera timmar. Denna har jag suttit med nu i ungefär tre timmar. Snart sitter den.





Bella´s Lullaby (Original). River flows in you.



"Tre saker var jag absolut övertygad om. Den första var att Edward var vampyr. Den andra var att det fanns en del av honom - och jag visste inte hur stark den delen kunde vara - som törstade efter mitt blod. Och den tredje var att jag var villkorslöst och ohjälpligt förälskad i honom." BELLA SWAN

God natt.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Seriöst, kan du på riktigt spela piano, det är ju ascoolt! =)



Japp hundpromme snart! Är du frisk nu?

Imorn på morgonen kanske?

Kram

2009-05-19 @ 11:06:50
URL: http://thesanny.blogg.se/
Postat av: Emma Inga-Maj Johansson

Lyssnade på youtubeklippet du la upp. Det är så himla fint :) Då får du lägga upp ett youtubeklipp när du spelar den sen ;)

2009-05-19 @ 13:23:40
URL: http://eimj.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0