Godkväll.


Här hemma är det myspys för hela slanten. Har precis klippt både Willen och Kaka. Båda blev så fina sååå. Riktiga snyggingar här hemma. Kaka fick inte lika bra plats i badkaret som Willen fick dock. Har kollat på talang och ska strax kika film. Känner mig mycket piggare nu men har fortfarande extremt ont i bröstet och rösten sviker lite. Idag på dagen så tappade jag rösten helt. Kaka tyckte att jag lät som en tre åring. Jag satt och ringde lite samtal på dagen och folk lät ju lite förvånade när jag pratade. Var nog antagligen därför. Nu är mamma och pappa i Frankrike och Maria och Viktor åkte till Mallorca. Lyx lyx. Skulle nästan kunna ge min högra arm för att få byta. Eller neeeh inte armen. Men skulle gärna vilja byta! Nu är det movietime.



Later alligator.


Kommentarer
Postat av: Sofia

tackar :D

2009-05-16 @ 12:12:28
URL: http://kumpumaki.blogg.se/
Postat av: Viitsippan

sv: det är folk som röstar jag publicerar bara inte rösterna jag sa att om mer än helften av de som deltog ville att rösterna skulle synas så skulle jag fixa det :)

Kram ♥

2009-05-16 @ 16:27:15
URL: http://viitsippan.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0