090513.



Morrn! Idag känner jag mig lite piggare. Hoppas det bara var någon endagars grej. T.o.m halsontet är bättre. Helt fantastiskt! När jag blir sjuk så brukar det vara i nästan över en vecka för det mesta. Vaknade halv fem och kunde inte somna om. Var ute med Willen och åt frukost. Kaka har precis åkt till jobbet. Willen har hittat en plats i solen vid sovrumsdörren. Han är som en tjej, letar efter minsta solstrimma och typ trycker in sig på dom mest konstiga ställena bara för att få ligga i solen. Jag och Kaka har funderat på vad det kan vara för djur i Wilgot. Vi tippar på hund, katt, människa,orm,antiloop och kanske en liten skvätt av groda. Han har ju så många kvalitéer den lille filuren. Han myser som en katt, drar sig längs benen och sträcker på sig som en katt. Han lyssnar verkligen när man pratar med honom och har väldigt många mänskliga betéenden. Han kommer in under de mest trånga utrymmena fast han har världens längsta ben. Därav orm. Han kan hoppa flera meter i ett hopp. Därav antiloop. Och även groda eftersom han ibland viker in bakbenen när han hoppar.


Grattis Maria på födelsedagen idag!
Man kan inte ha en bättre bästa vän än du! Sådeså!

Väldigt gammal bild från en av våra minnesvärda stunder.




Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0