Vårpromenad.


Nu har vi precis kommit in och ätit lite lunch efter våran vårpromme. Wilgot fick en äggvita över sin mat idag. Man måste ju lyxa till det lite ibland, för pälsens skull. Och smakens såklart, kan inte vara kul att äta samma saker jämt och ständigt. Fast i smyg så skämmer jag bort honom lite med annat. ssssh!

Vi träffade en kille ute som Wilgot fick en köttbulle av oxå. Från hans jobbmacka. Snällt! Tack så mycket sa vi såklart!
Sen träffade vi en tant som sa att Willen var nog det finaste hon sett. Det var roligt att höra.

Såklart så somnade jag om idag och sov alldeles för länge. Fick så dåligt samvete när jag vaknade, men jag var ju helt slut. Varit uppe halva natten. Ikväll är det jag som går och lägger mig tidigt och går upp tidigt i morgonbitti. Tror jag ska boka en tvätt tid, då måste jag ju upp! Sen behövs det ju tvättas oxå. Speciellt den där tröjan du har på dig idag Kaka!






Later



Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, det är ingen snö här... eller jo lite... det var en gammal bild! Men jag hade iaf skinnjackan på mig! =P

Har du fått din kamera än?

Kram

2009-03-18 @ 13:48:39
URL: http://thesanny.blogg.se/
Postat av: MissCM

Åh ! Vilken gullig hund!

2009-03-18 @ 17:42:17
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: Nova Allawardian

Haha cool hund! :)

2009-03-18 @ 19:45:30




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0