Torsdag.

Hallådär alla solstrålar.

Nu har jag varit ute på en långis med Willen och ringt en massa viktiga samtal. Idag är jag på mycket bättre humör än igår och det känns ju kanon. Det är fortfarande snorkallt ute! Snälla våren kom nu! Willen skulle som vanligt hålla på och dryga sig under mina viktiga samtal. Skälla lite, bita lite i foten, hoppa lite och kasta omkring med min knästrumpa. Lätt att koncentrera sig på samtalet! Nej! Allt för uppmärksamhet. Dem säger ju att de flesta hundägare lämnar bort sina hundar när dom är i samma ålder som Willen är i nu. De blir helt enkelt för mycket! De är ju tonåringar!! Låt dem hålla på! Det går ju över i allafall! Det är ju skönt de! Jag skulle aldrig lämna bort min lille Wille. Nu ska jag äta lite lunch. Hoppas ni får en underbar Torsdag.

Later

Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst.

hoppas du får en bra dag!

2009-03-12 @ 12:10:49
URL: http://Http://szerafia.blogg.se




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0