Söndag.

Här sitter jag nu, med ett köttsår på knät! (Förlåt Maria det var dina strumpbyxor). Jag och Tilda vinglade väl hem runt två snåret. Och det var välldans vingligt! Till och med så vingligt så att hon puttade till mig lite så jag vurpade över ett cykelställ. Måste ha sett hur kul ut som helst! Mindre kul idag!  Sen gick vi där och sjöng hela vägen hem tills vi delade på oss. Kom hem till Kaka och visade upp knät och tänkte att han kanske skulle tycka lite synd om mig eftersom det blödde. Men det tyckte han inte! Då blev jag sur och gick och la mig. Det var knappt nå folk ute igår. Och det var nån stjärna som gick och bjöd hela baren på olika shots. Vi i vårat crew fick väl ungefär tio shots framför oss i omgångar räknade vi ihop. Alla möjliga färger! Och det var nog därför det blev lite vingligt sen. Vi drack inte så mycket hos Maria. Där kollade vi på melodifestivalen och hejjade på Mario och Dawid som dansade bakom EMD. Jag hejjade även på Alcazar men den låten som vann var helt okej! Hade varit värre om det var någon annan. Jag måste nog vila nu!




Laaaaater.

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; härligt :)

det går allt!

gör du då?

Fick en kanon lördag :D själv då?

2009-03-15 @ 12:42:53
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hahahaha... det skulle jag velat sett! =P

2009-03-15 @ 14:19:09
URL: http://thesanny.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0