Söndag.

Dålig uppdatering denna helg har det varit! Det kanske beror på att detta har varit en av de värsta helgerna i mitt liv. Mer tänker jag inte säga. Det gäller helt enkelt att blicka framåt och se det positiva i saker just nu. Föresten, vad hände med vädret? Trodde att våren var påväg men nu snöar det jätte mycket ute! Jag har precis tagit ett långt bad och nu är jag helt slut efter den här hemska helgen. Kaka kom hem med donken för en stund sen. Så har precis ätit oxå.




Inga fler suddiga bilder blir det längre! Kameran kom i fredags! Så jävla skönt! Nu kan jag äntligen fota som jag vill! Hoppas ni har haft en underbar helg! Ska ta och titta lite på tv nu så är jag tillbaka i morgon.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du är ok iaf!

2009-03-22 @ 20:58:53
URL: http://thesanny.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0