Se på fan.

Nu har Ninnie både solat och tränat. Duktig är man då! Kanske inte när man solar för att, ja ni vet ju redan att jag tycker att det inte är nå bra att sola pga att man kommer se ut som ett russin längre fram i livet, men endå! Det är även lite äckligt tycker jag eftersom man aldrig vet vad det är för person som legat där och svettats. Inte så värst uppfriskande när man tänker efter. Men vafan, nån gång i bland så! Träningen var väl helt okej dock. Men jag och maskiner? Är ju gammal dansare och har alltid hållt formen på det sättet. Det här med att sitta och lyfta på en kroppsdel i taget i nån maskin som luktar svett har aldrig varit min grej. Men vafan där oxå! Måste ju endå träna och eftersom det är ett tjejgym så är det ganska behagligt måste jag ju säga. Inte massa spänstiga bodybuilders som står och spänner på sig i spegeln och sånna saker! Bara massa härliga tjejer som alla är ute efter en sak! Beach 2009!

Twilight febern har ännu inte försvunnit! Jag har tittat på den en gång idag oxå! Nästan så man skäms att säga de! Men alltså den är så medtagande!! Man bara sugs in i den och hela historien. Verkligen en av världens bästa filmer! Ryser nästan när jag tänker på den!



Later

Kommentarer
Postat av: vesna

Fina bilder, härlig blogg ...

En blogg i min smak !!!

2009-03-10 @ 00:55:29
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: vesna

cool header btw me =)

2009-03-10 @ 11:47:17
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ninnie, du vet att dom precis ska börja med inspelningen av New Moon som är uppföljaren till Twilight! =) WooopWooop!

2009-03-10 @ 12:24:03
URL: http://thesanny.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0