Morgonkvisten.


Morgonkvisten (fattar ni?)

Idag är jag verkligen uppe med tuppen. Men tänker strax försöka somna om. Har nämligen varit uppe igen sen klockan fyra. Börjar bli lite tröttsamt att vakna så tidigt fast man är dödstrött och inte kunnat somna sen ett. Förstår inte varför? Är som ett lik på dagarna istället. Måste ta tag i detta. Willen och jag var ute och gick för en stund sen. Han är ju så fin nu. Badade, Klippte och klippte klorna igår kväll. Värsta spa kvällen. Det är en massa sol och blå himmel ute idag, undrar om det håller i sig till lite senare oxå. Skulle verkligen vilja ta en lång promenad idag när jag känner mig lite piggare. Och det finns ju inget skönare än att ta en långpromenad i vårsolen. Och med ett sånt trevligt sällskap som Willen oxå. Hoppas ni får en härlig morgon!

Later

Kommentarer
Postat av: hanna

nu är det ju så att jag är gravid i 7 månaden så säkert därför jag mår illa :/ Lille kingston är 6 månader och är en dvärgpinscher! vad är din för en då? och hur gammal? kram

2009-03-18 @ 07:07:28
URL: http://hannaisabellle.blogg.se/
Postat av: hanna

ja jag håller med dig.på morgonen är man ju inte helt vaken precis!

där var mycket i han:)

han är hur söt som helst i alla fall.

Kram

2009-03-18 @ 11:58:07
URL: http://hannaisabellle.blogg.se/
Postat av: Dengström

Vadå.. asså hittade du den där kvisten på morgonen heller?? Jaaba hallåååå

2009-03-23 @ 12:15:25
URL: http://www.dengstrom.com/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0