Käre gode gud.

På lördag fyller jag år! På julafton kan man tro på tomten men på min födelsedag i år så hoppas jag verkligen på att gud finns. Vill så gärna ha en systemkamera. Vill gå fotokurs och börja fota på riktigt. Så nu hoppas jag! Köpa en själv med mitt studielån ligger lite väääl långt ner på listan för vad som behövs just nu.




Mötet på skolan gick bra! Men det känns verkligen som att komma rakt in i Gambia när man kommer dit! Jag säger bara till alla er som tänker hoppa av gymnasiet! DET ÄR INTE VÄRT DET! Tro mig! Glöm skoltröttheten! För att läsa in gymnasiet när man är 23 år (snart 24) är inte så jävla kul de inte! Man passar inte in någonstans? Men snart är det klart! Och då jävlar säger jag bara! Då blir det Grafisk design eller Socionom. Sviker jag alla barn jag vill hjälpa om jag inte söker socionom? Så känns det nästan! Det är en jobbig känsla att vara splittrad över vad man vill göra. Ska man gå på det som är roligt eller det som är intressant? Grafisk design är något som jag vet att jag skulle trivas med, det är roligt och utbildningen innehåller massvis av intressanta saker. Men Socionom har ju alltid varit det jag bestämt att jag ska läsa till! Är det farligt att ändra sig? Kommer jag att ångra mig? Får se helt enkelt! Ska läsa på lite mer om de båda så får vi se vilket det blir!

Later



Kommentarer
Postat av: Sanna

Det tycker jag absolut du ska göra... jag var likadan. ville inte se den för att alla snacka så mycket, plus att det är en vampyrfilm och jag hatar vampyrer, men den är asbra! =)

2009-03-02 @ 17:59:24
URL: http://thesanny.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0