Fredag.

Och idag var det fredag igen! Maria åker till Portugal över helgen! Lyyylllooo! Själv ska jag hem till Tina och Andreas ikväll och bli bjuden på mat. Härligt! Har ganska nyligen kommit hem efter en vända med Mamsen. Var och köpte blommor och ut på hälla en sväng för att hitta något till mamma att ha på sig. Hon ska nämligen iväg med sina tjejer efter helgen. Jag köpte nytt mineralpuder och en ny plånka. Har nämligen aldrig koll på mina kort. Har ju klubbkort överallt och har aldrig med mig dom så nu bestämde jag mig för att köpa en ny plånbok. Hittade en rätt söt på HM. Mitt FACE mineralpuder blev alldeles för dyrt denna månad så ska testa LOREAL´s och se om det är bra nog. Så köpte det oxå. Sedan fick jag en jätte mysig kofta av mamma. En svart "släng kofta med luva". Perfekt att ha med ett snyggt  skärp i midjan, eller bara till jeans med en snygg t-shirt under. Mamma berättade oxå att hon hade pratat med sin jobbarkompis som bor granne med en kille som äger teatern. Hon skulle höra med honom om inte han behövde lite assistans där innan föreställningarna med smink och kläder. Skulle vara ett perfekt extra jobb nu under sommaren och som jag kan kombinera med pluggandet. Tar lite kort hos Andreas och Tina ikväll som ni får se i morrn, så kika in då vettja! :)

Later







Kommentarer
Postat av: Karro

Jag tyckte loreals mineralpuder var helt ok, det enda var att penseln blev förstörd efter ett tag (den blev stickig). Men helt klart prisvärd!

2009-03-27 @ 20:19:10
URL: http://korrre.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0