Aldrig nöjd.



Jag blir aldrig nöjd med bloggen, vad sjuttongubbar? Jag pillar lite här och petar lite där men jag blir aldrig nöjd!
Skulle aldrig klara av att någon annan fixade min design. Men det blir inte som jag vill när jag gör det själv heller.
Jaja, har ju inte bloggat så himla länge, man lär sig väl så småningom. Hoppas vi!

Det har varit dålig med inlägg sista dagarna, jag vet de! Men har inte riktigt varit på humör. Har haft en super helg och så, men jag känner mig otroligt tankspridd just nu. Fundersam över hur fan jag ska göra med min framtid och mina planer. I morrn ska jag i allafall på möte i skolan, där får jag i allafall reda på hur jag skall gå till väga nu sista månaden. Men sen blir det till att hitta något annat att läsa. Och då vill jag komma in på rätt spår. Börjar jag jobba nu och väntar med plugget så känner jag mig själv så pass bra att det kommer ta ett bra tag innan jag sätter mig i skolbänken igen. Kanske aldrig gör det mer? Bättre att komma igång på engång! Jag vill ju så himla mycket!

Har precis tagit ett bad och bytt sängkläder. Är inte det bland det bästa som finns!? Ta ett bad på söndagen och sen bädda rent inför natten till en ny vecka? Jag njuter bara när man känner den där nytvättade lukten när man kryper ner på söndagskvällen.

Vill tacka min vän Ann så himla mycket för idag! Du vet varför! Tack! <3





Veronica Maggio - Måndagsbarn



Godnatt.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Plugga klart dina betyg nu, var och pratade på VUC eller vad det heter. De sa att man skulle göra det innan 2010, de ska ändra reglerna, så det kommer bli jätte svårt att göra det sen! Kram

2009-03-02 @ 16:58:30
URL: http://thesanny.blogg.se/
Postat av: ANN

Gumman! Är bara glad att du följer med!

2009-03-03 @ 18:34:58
Postat av: L.

Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök:) Tack!

2009-03-03 @ 18:43:24
URL: http://picturesofme.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0