090323

Goddag!
Nu har snön redan hunnit försvunnit. Skönt de! Det är ju inte direkt så att man vill ha vintern tillbaka nu när det äntligen blev vår i luften. Egentligen så ska man ju flytta utomlands. Slippa vintern helt och hållet! Avskyr vintern. Kan inte ens åka skidor! Fast det ska jag lära mig. Nångång! Ser ju ganska härligt ut. Sitter här och har ätit lunch precis, försöker få lite skola gjord. Börjar verkligen tröttna på att sitta hemma och plugga. Vill ut och träffa människor! Ska ner i morrn och skriva in mig på lite fler kurser och sen ska jag väl plugga klart detta i sommar så jag kan sätta igång i höst med det jag vill. Inte för att jag riktigt vet vad det är just nu, men ungefär. Man kan ju inte veta allt? Ska snart ner i tvättstugan oxå och tvätta upp lite converse skor. Brukar köra dom i maskinen. Kaka har ungefär 40 par i olika färger. Men jag tycker inte det är så snyggt med skitiga converse. Speciellt inte de ljusa. Tycker iförsig inte att de ska lysa som reflexer när man är ute och går heller. Men lite rena kan dom åtminstone vara. Visstda?



Later



Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0