Seg,trött,mätt,nöjd.

Idag är det söndag. En söndag som bara går ut på att vila. Den här helgen har varit helt underbar. Mammas fest i fredags var kanon bra! Alla var jätte nöjda och det viktigaste av allt, mamma var nöjd. Jag, syster Lina, Maria och Anna sprang runt som ett riktigt team och gjorde våra uppgifter galant! Vi fixade med maten, plockade glas, hjälpte till med allt möjligt, ordnade fika. Och som vanligt så hade vi väldigt roligt ihop.



Jag och min syster kan som vanligt inte vara normala på kort.

Det kom så otroligt mycket folk och mamma var så rörd att så många hade tagit sig den tiden för hennes dag. Hon fick jätte fina presenter och folk hade otroligt kul! Alla började rulla in runt fem som planerat och sen var väl dem flesta kvar till efter midnatt. Men det var tomt runt fyra på morgonen. Då gick jag och Kaka hem.


Kaka och Viktor är helt inne i sin mat.


Jag lyssnar noga på instruktionerna innan gästerna kommer.




Igår kväll var jag hemma hos Kristin. Tjejerna och jag hade som vanligt grymt kul. Kaka var med Viktor och en jobbarkompis i Sthlm och kikade på Danmark - Sverige. Vi gick ut senare på kvällen och jag tog en taxi hem vid två. Så idag är man mör. Minst sagt. Fast inte alls så farligt som jag trodde. Men det ska bli skönt att slappa ikväll. Inte göra någon nytta alls. Bara sitta här eller ligga och kika på film. Kaka var precis och hämtade pizza. Så ska trycka i mig den och sen jäsa hela kvällen. Hoppas er helg har varit lika bra som min! Kram.






Kommentarer
Postat av: blablablab

det är så härligt när man känner att man har gjort något bra för någon, som du med för mamma nu då :)

2009-06-07 @ 22:20:18
URL: http://blablablab.blogg.se/
Postat av: Karin O

Häärliga bilder:)

2009-06-08 @ 10:17:18
URL: http://karinolofsson.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0