Morrn.

God morgon! Har precis varit ute och gått femman tillsammans med Maria. Så underbart skönt! Men det är nån jäkla växt som blommat ut nu under regn perioden vi haft. Är helt tjock i halsen och har i mellanåt riktigt tungt att andas. Och då är det lite obehagligt ibland. Idag ska jag hem till mamma oxå och äta lunch. Hon och pappa åker till Toscana i morrn tillsammans med ett par andra. Lyx kallas det! Men det är dom så värda mina små päron.

Något som jag fått helt dille på just nu är lättdrycker! Jag är ju helt galen i vatten av alla slag. Men lättdrycker i alla smaker är så jäkla gott!!! Och man kan ha det till allt! Mumma.




Ha en bra dag!

Later.



Kommentarer
Postat av: Elin ♥

Håller med, lättdrycket är mums :)

2009-06-10 @ 10:44:36
URL: http://dizzylicious.blogg.se/
Postat av: Cornelia

sv: ja precis, tråkigt att det laggar på min dator bara..



Kommentera gärna mitt senaste inlägg.

behöver tips om min nästa header.

kram :)

2009-06-10 @ 10:48:14
URL: http://cornelialinnea.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0