Bränd i Sverige.


Jag trodde aldrig att man kunde bli bränd i Sverige. Låter kanske dumt! Men har aldrig blivit de. Är fruktansvärt dålig på att smörja in mig när jag sitter i solen. Men har aldrig bränt mig här hemma. Utomlands okej, men inte här?? Aja, armarna, ryggen, bröstet och låren gör ont. Har smörjt med aloevera och hoppas att det går över fort som bara attan.

Idag var vi ute och badade igen. Jag, Maria, Viktor och lite senare kom Madde. Jag och Madde åkte väl hem runt fyra och då fixade jag iordning lite jobbansökningar. Har bestämt mig för att söka jobb nu innan utbildningen. Något måste ske. Så trött på att plugga just nu.

Wilgot fick (Eller jag fick) ett jätte sött litet lamm av Olivia som har en tröja på sig som det står Gotland på. Inte Olivia alltså, utan lammet. Den har suttit uppe på hyllan sen vi fick den och Wilgot har pipit så fort hans fått syn på de. Så idag hände det! ; jag tog ner det lilla gotlandslammet. Det är dessvärre inte så mycket kvar av lammet nu. Inga ögon kvar och ingen liten söt t-shirt som det står gotland på heller. Den ligger på golvet på andra sidan rummet. Han är inte nådig Willen.




Nu ska jag ta och lägga mig och läsa lite tills jag somnar. Är helt fast i min bok. "14 år till salu". Läs den!

Natti

I morrn blir det mer bad!


Kommentarer
Postat av: ANN

n riktigt bra bok.tyvärr väldigt sorglig men bra att läsa o få reda på verkligheten vi lever i.

Har sms,a till dig om imorrn kväll?? Du o kaka får mer än gärna komma hit vid 19,dricka lite o sen går vi tillsammans ner till Trubaduren:) Hör av dig!!

2009-07-01 @ 17:01:11
Postat av: Cornelia

Gud vad söt:)

kram.

2009-07-07 @ 10:29:24
URL: http://cornelialinnea.blogg.se/
Postat av: Josefin

aw, vad söt hund! :) hur gammal är han/hon?

2009-07-07 @ 10:52:06
URL: http://thefina.blogg.se/
Postat av: mimmi

guud vad gullig hund, vad är det för ras? :)

2009-07-07 @ 21:31:14
URL: http://miimmsi.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0