18 juni, kallt, mulet och allmänt tråk.

Så jäkla trist med dåligt väder och en massa gubbar som blåser rent på taken på området. Hur jävla många tak finns det på vårt område Sanna? Dom har hållt på såhär i en månad nu och ingen fattar egentligen vad dom gör?

Har inte bloggat på ett par dagar. Kan ju tala om att i Tisdags när jag kom hem ifrån min syster Lina så ringde Maria och jag cyklade ner till henne. Där väntade Maria, Kristin, Matilda och Lilly. Vi satt och mös på balkongen och åt lite mat. Sen sa vi att vi kan ju ta ett glas vin också, bara för mysighetens skull. Det blev några fler! "På en tisdag" (skånsk dialekt). Mysigt va det i allafall. Vi hamnade till slut på en pub och sen vandrade som vanligt jag och Tilda hem med en massa skratt.

Igår var jag, Madde och Maria ute med vovvarna på vårat gamla område där vi är uppväxta. Molly som Maddes hund heter har blivit så otroligt tjock. Det gick vi och skrattade åt hela tiden. Sen sprang Wilgot och nosade henne i rumpan hela tiden så till slut blev hon super förbannad. När Molly ville gå hem tog hon kopplet i munnen och ledde oss igenom skogen, hem. Helt otroligt.

Idag ska jag packa lite inför stugan i morgon och även städa lite här hemma så det är lite skönare att komma hem sen efter helgen.

Föresten! Är det någon som vet hur man lägger upp filmklipp på bloggen?


Kommentarer
Postat av: Dog News

Kanske Molly behöver lite mera motion då ifall hon lagt på sig några kilon...?

2009-06-18 @ 15:05:03
URL: http://blogg.aftonbladet.se/dognews
Postat av: Sanna

Är det Madde A som har skaffat hund?



Ja, du jag vet inte hur jävla många tak det finns här... och jag hoppas verkligen inte att det tänker tvätta mitt tak! Då jälvar!



Filmklipp: På höger sida, brevid filmklippen som är på play på Youtube står det "bädda in".

Kopiera den texten - klistra in i HTML-kod, rutan som finns brevid rutan man klickar på när man ska lägga upp bilder!



Men du har ju haft massa filmklipp?!



Ha en underbar midsommar!

kramar



2009-06-18 @ 22:03:31
URL: http://thesanny.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0