Typisk Svensk?

Hallej! Har precis kommit hem efter en mysig promenad med Sanna. Vi gick med vovvarna en bit och lekte på en stor gräsmatta. Rocco var då inte så sugen på att leka, medans Willen ALLTID ska vara värst. Det var i allafall varmare än man trodde ute.



Världens största svampar....


Alltså, jag har tänkt på en sak....

Satt ute på balkongen nu när jag kom hem och pratade med Maria i telefon. När jag lägger på så kommer det en gubbe nedanför balkongen som stannar upp och ställer sig och vinkar åt mig. Jag blänger på honom och går in fort som tusan. Är det typiskt svenskt? Han kanske bara menade väl? Fast det är ju inte direkt så vanligt att nån bara vinkar åt en så där? Man tänker ju direkt att det är nån snuskgubbe som försöker nåt.


Eftersom klippet när jag spelar inte verkar funka så gör jag ett nytt försök senare och lägga upp de.


Later.

Kommentarer
Postat av: Ami

sv: haha, tackar <3

önskar ändå att jag kunde vara något mer aktiv på den, men men :)

2009-07-16 @ 11:52:32
URL: http://smilemaker.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0