Onsdag.


Hallå alla! Dålig uppdatering igår. Ett inlägg på hela dagen om tönten Chris Brown. Bra jobbat! Har inte mått speciellt bra på senaste tiden. Har någon typ av magsjuka tror jag. Magen är uppblåst och jag mår ständigt illa + ont i kroppen och huvudet. Det är väl nå virus igen. Jag har ju en förmåga att dra på mig både det ena och det andra. Jag försöker göra som Kaka säger, strunta i att jag mår dåligt och bara köra på. Men det funkar inte riktigt jämt. Jag har funderat en hel del på senaste tiden oxå. Och jag tror att jag ska börja dansa igen till hösten. Har verkligen saknat dansen dom här åren som jag varit borta. Tror det skulle vara klockrent att gå några ggr i veckan igen. Jag behöver verkligen dansen.




Later.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej tjejen



Åååh guu va kul om du kommer tebaks.. El ja om du menar te Dansverkstan förstås hahaha oopppss tänkte inte på dt hehehe



Ha det bäst



Å du din blogg är jätterolig att läsa =)



Kramis<3<3

2009-07-22 @ 16:34:38
Postat av: Elin

Hej :) fin blogg du har! Kolla gärna in min :) kram

2009-07-22 @ 20:10:59
URL: http://redghost.blogg.se/
Postat av: Ninnie

Till Camilla'



jag funderar starkt på det, har däremot kollat upp lite kurser på danshuset men det är inte alls omöjligt att jag kommer tillbaka till dansverkstan.

Kul att du läser och gillar bloggen! :)



Kram till dig!

2009-07-22 @ 20:35:12
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0