Morrn morrn.

God morgon på er alla! En ny vecka är här. Det regnar ute. Jag har varit vaken sen klockan tre i natt. Kunde inte sova. Börjar bli trött nu. Ska man gå och lägga sig igen då eller? Då blir man väl bara ännu tröttare. Tror jag ska sätta igång och städa lite. Willen ville inte gå ut i morse. Han satte sig ner när vi kom ut och vägrade gå. Jag drog med honom i allafall. Stackarn. Jag vet varför jag varit vaken inatt. Men tänker inte ge det någon extra tanke, är så olidligt trött på det. Här kommer en morgonlåt. Min nya favoritlåt faktiskt. Beyoncé - Smash into you.


Kommentarer
Postat av: JOANNA

tack snälla!



kram

2009-07-20 @ 13:48:01
URL: http://byjoanna.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0