Lugnet efter stormen.

Kan man ju lugnt säga att detta är!
Igår var fantastisk.
Jag städade från klockan nio på morgonen till fem på kvällen, en timme innan alla kom.
Ville att allt skulle vara perfekt. Klockan sex började alla rulla in och vi drack,skrattade,drack lite mer,sjöng och skrattade lite mer. Calle körde sitt race med gitarren, Virre körde sitt race med gitarren och Kaka körde sitt race med gitarren.
Sedan bar det iväg ner på stan där vi skildes åt, jag och Olivia gick till ett ställe och resten till ett annat. Min lilla syster var ju dit jag ville gå, henne man knappt ser nu förtiden pga hennes skitjobb. Så självklart gick jag dit hon var. Hon var här hemma på festen innan oxå! På Pluto som vi gick till var det väl samma visa som det alltid är, man går runt runt runt runt runt och står i baren. Men helt okej endå tackvare Olivia! Vi ramlade väl ut runt två och jag hade så ont i fötterna så jag knappt kunde gå! SOM VANLIGT! Att jag aldrig lär mig! Olivia fick nästan bära upp mig med ena armen för att jag skulle kunna gå och hålla paraplyet i den andra handen medans jag halkade och stannade konstant! Vi vandrade hem till henne för att jag skulle hämta lillskiten Wilgot som hade lekt med Tristan hela kvällen! Han var som vanligt hysteriskt glad att se mig. Så medans jag lånade ett par lite skönare och lägre skor av Olivia så hoppade han upp och ner medans han slickade mig i ansiktet ungefär fyrahundrafemtioåtta gånger. Sedan gick jag och Wilgot försiktigt försiktigt hemåt. Trodde jag ja, för när jag nästan var hemma så halkade jag till på en isfläck och ramlade bakåt. *DONK* sa de i huvudet som for ner i isen med ett rejält dunk. Wilgot tittade på mig som om jag var lite halvstörd och ville gå vidare, medans jag låg och nästan grät och skrattade samtidigt. Självklart hade jag glömt mobilen hemma så någon Kaka kunde jag inte få tag på. Jag reste mig upp igen, men gud vad det snurrade! Halkade vidare hemåt och kom väl hem runt tre. Där snubblade jag i säng och somnade på engång.

Vi fick en sodastream av tjejerna igår, och viktor! :)
Tack gud för sodastreamen dagen efter!!
Har redan druckit två flaskor med bubbelvatten!

Jag är jätte svullen på fotknölen och kan knappt gå på foten, undra om jag har stukat den lite?
För att inte tala om bulan bak på huvudet!!

Vila! Det är ett kanon klädmärke men fyfan vad jag ska göra det idag! Vila vila vila vila!

Jag ska jäsa på kudden heeeeela dagen. Jag struntar totalt i att det är glas och äckliga flaskor överallt! Det tar vi i morrn!

Här är lite suddiga bilder från i går, Ninna va väldigt tydlig med att jag skulle använda hennes kamera i stället eftersom min mobilkamera är kass, som ni redan vet. Men jag skulle ju självklart trotsa och använda den endå! Så det kanske kommer lite bättre bilder från Ninnas kamera senare oxå!



Bland annat vad jag bjöd på igår....


Myspys i badrummet...




Kaka och hans checka strumpor och Virre pirre.









Ber till gud att jag får en systemkamera i födelsedagspresent!
Jag och Verro ska ju gå fotokurs!


Later

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0