Lördag "morgon".

Hallej!
Usch hade en fruktansvärd dröm inatt! Så hemsk!
Drömde att Kaka bara kom på en dag att det inte skulle vara vi längre och att jag var helt utesluten ur hans liv.
Han hade träffat någon annan och han ansåg att jag aldrig fick träffa Ella eller Nicolina eller nån i hans familj igen!

Usch!

När jag vaknade så insåg jag att det inte var sant! Så skönt då!!


Ska snart ner till mamma o pappa och äta lunch med mamma o mormor.

Undra vad det blir för gottis?


Sedan kommer Calle hit, Kaka och han ska ha fotbollskväll med öldrickande,fotboll och xbox. Trevligt värre!

Jag ska väl börja göra mig i ordning medans och fråga lite om outfits osv.


För att senare dra vidare till Ann. Ska bli så himla skojsigt att äntligen föra något annat än att gå på krogen när vi ses!

Weeei!


Later alligator


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0