Skjutit i höjden.

Va roligt det är när man går in och kikar och man ser att mina unika besökare har skjutit i höjden så in i bomben. Då blir man glad! Sitter här nu och ska strax sätta på en film och lägga mig i sängen. Har en STOR flaska med bubbelvatten från soda streamen här oxå såklart. Den är alltid med nu för tiden! Me like! Kollade på Björn Gustavssons film "ett livsverk", hur skön är inte han! Bästa komikern på länge. Tycker dock att det skulle ha varit fler klipp med, och inte bara såna från parlamentet och melodifestivalen. De andra som var med var alldeles för kort tycker jag!

 


Åt tråkigaste fredags maten ikväll, macaroner och köttbullar! Kan det bli mer vardag? Tror inte de! Men jordnötter blev det om inte annat. Mumma! Nästa steg är att prova en mandel. Det stod ju på blodprovet att jag reagerade på hasselnötter men inte längre på jordnöt eller mandel. Men har ju varit livrädd och burit med mig spruta nu i åtta år så är liiiiite skeptisk till att prova mandel ännu. Man vill ju inte kvävas lixåm. Det här med nötallergi har dom ju sagt att man verkligen ska passa sig med.

Var ute med Willen nyss och gick lite i snön. Plötsligt så började han TOKSKÄLLA, men jag såg ingenting som kunde ha varit det läskiga som han blev rädd för? Första tanken var ju som vanligt att det var nån äcklig människa som stod och gömde sig och skulle hoppa på mig eller någon som gick efter som Willen hade sett? Men till slut förstår jag ju att det är en plastpåse som ligger på marken och fladdrar som han blev skraj för. Tönt!
För ett par veckor sen så var jag själv hemma. Och hade precis kikat på en riktigt läskig film. Efter filmen så ville ju naturligtvis Wilgot ut och kissa och jag var tvungen att gå ut mitt i natten och gå. Super läbbigt var det. Sen när vi kom in på ett bostadsområde så stannar Wilgot bara och vägrar gå.... Han står blixtstilla och bara morrar. Men jag ser ingen? Jag drar lite i kopplet och får med mig honom några meter innan han stannar igen och gör samma sak, stannar och sätter sig ner. Så fick jag hålla på ett tag tills vi äntligen nästan sprang hem. Vet fortfarande inte vad det var han såg!! Läbbigt!!

Nä nu är det dags för sängen och film.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha såg ett spöke! =P



In vid prelaten och andra till höger, en kille håller på att vräkas där, så så fort han är ute får jag den! =)



Sov gott!

2009-02-07 @ 01:49:02
URL: http://thesanny.blogg.se/
Postat av: jossan

haha yes, gotti! :D

2009-02-07 @ 01:58:30
URL: http://jjsefin.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0