Morgon stund har hundhår i mun.

Ungefär så! Har sovit mellan två bollar i natt som har bråttats om vem som kan ligga närmast. Wilgot blir svartsjuk på Tristan om han vill komma och gosa och ska överdriva genom att ligga PÅ mig! Dom busar och busar och allt går jätte bra, det verkar verkligen som om Tristan trivs här. Vänta bara... tänkte bada honom nu om en stund.




Förövrigt så ska jag sätta igång och göra färdigt plugget idag. Är så fruktansvärt trött på att det är så tråkigt. Men det måste ju göras! Fattar inte folk som går till ett jobb som dom vantrivs på varje dag när dom faktiskt kan få ett annat. Inte på en gång kanske (Vet att det finns få jobb att få) men efter ett tag.

Kollade på Patrik 1,5 igår i stället eftersom jag somnade sist. Fan va bra den va! Inte så rolig som jag hade trott, mer en drama än komedi. Men den var väldigt bra! Se den!

Nu ska Tristan i plurret.

Later



Kommentarer
Postat av: anna

HAPPY måndag !! =)

2009-02-16 @ 10:39:20




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0