Hemmamys.

Nu har jag precis kollat klart på melodifestivalen. Röstade två gånger på Alcazar, tyckte dom var bäst ikväll. Man får ju faktiskt tänka lite på vad som går hem utomlands också. Och Den tror jag det är tillräckligt med drag i för att krossa alla andra länder.

Kaka är iväg på grabbkväll hos Andreas medans jag och Wilgot myser här hemma med Lördagsgott. Jag med mina chips och dipp och Willen med sitt ben. Han fick lite gurka oxå, de är ju endå lördag och det är ju faktiskt hans favorit.

Rakade av Kaka håret också innan han gick, han var trött på att spara! :) Det tyckte jag bara var bra eftersom jag tycker han passar bättre i rakat. Knäppte några smygisar när han gjorde sig iordning med min urdåliga mobilkamera.
(Det ryktas om att det kommer en systemkamera på min födelsedag?) Men man vet ju aldrig.





fining!

Här ligger jag osminkad och myser med Willen framför melodifestivalen.

Nu ska vi mysa vidare! Hoppas alla har en toppen Lördag kväll,
hemma eller på krogen :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Tobias

såklart jag har det :D

2009-02-07 @ 23:38:41
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0