Kvällspromenad med mycket skratt.

Nu när jag var ute och gick så mötte jag ett ungt par. Wilgot som har en förmåga att springa lite i förväg ibland (när han får) trippade på som vanligt därframme. Plötsligt började paret skratta åt Wilgot. Måste erkänna att jag blev lite sur i luvan och blängde på dom. Det är ju min lill kille dom skrattade åt. När jag ropar på honom och han vänder sig om så ser jag varför dom skrattade. Han såg ut ungefär som jultomtens svarthåriga son! Han brukar få liiite snö som fastnar i skägget. Men den här gången var det som snöbumlingar som hängde i skägget och det var heeelt vitt. Kunde ju inte låta bli att skratta jag oxå!

Förövrigt så har jag pluggat en hel del idag, stolt!
Sen håller jag på och tvättar fortfarande som jag gjort hela dagen. Men Kaka tog med sig tvättstuge nyckeln på sin träning nu så kommer inte ner i källaren. Bra där!

Later



Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0