Hemma.

Nu har jag precis kommit hem, fick sällskap av Kaka som var en bit bort hos Viktor. Byxorna blev kanonbra! Tänk att ett par byxor för 99 kr kan kännas så bra i passformen. Ska nog köra på de från och med nu, köp byxor på rean och gör om dom! Tips!

Pratade med Madde idag oxå! Saknar henne! Vi skulle ses i morrn och ta en promme! Har hänt en massa som jag måste få höra om! :) Bra saker!

Blev så paff, satt på mammas och pappas barstolar hemma hos dom och plötsligt så HOPPAR Wilgot upp i mitt knä!?
Det är ju snorhögt! Mer än en meter i allafall!! (Eller typ!)


sjukt! Ska nog börja på aguility med honom till sommarn tror jag.

Han satt i mammas knä oxå när hon sydde :)





Nu ska jag laga lite kvällsmat sen ska jag och Kaka ha tv-spels kväll här hemma!

Later


Kommentarer
Postat av: Cate





Tack så himla mycket för din åsikt söta du!!

Nu har jag min lilla "protestlista" att visa fästmannen! Jag fick många olika svar och förslag men det blåa övervägde mest! Så förhoppningsvis blir det så, håll tummarna för att han går med på det!!



Haha, ja vi får se.. kanske blir grönt!!



Kramis från Cate!!

2009-02-11 @ 19:59:13
URL: http://catessecret.blogspot.com/
Postat av: Bea

jada..min har varit toppen :) Hur ska du spendera alla hjartans dag?

2009-02-12 @ 01:39:16
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: stina

söt vovve där å:)

2009-02-12 @ 22:36:29
URL: http://kittygitty.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0