Grafisk design eller Socionom?

Står verkligen mellan valet och kvalet vad jag ska välja för något? Det är två helt olika ämnen. Blir jag Socionom så får jag jobba med människor, hjälpa människor och jobba med något som jag alltid tyckt varit intressant, nämligen människor! Kommer jag in på grafisk design så får jag jobba med sånt som jag i hela mitt liv tycker är hur kul som helst. Jag är kreativ och har verkligen tålamodet för det. Älskar bild och form och skulle antagligen älska mitt arbete. Hmmmm.....!?????????






Vart är vi någonstans nu Matilda? Hahaha muppar!


Kommentarer
Postat av: lisa

välj det du tycker verkar allra roligast. det är mitt tips. det tror jag vinner i längden. alltid lättare att läsa om sånt man tycker är intressant. sen skall man ju jobba x antal år i livet och då är det ju ett plus om man brinner för sitt jobb och det samtidigt nästan är som en hobbey :)

2009-02-25 @ 07:22:10
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/
Postat av: matilda

och jag minns inte den bilden! farligt att inte komma ihåg saker innan man ens har kommit till krogen! hahaha!

2009-02-25 @ 12:05:23
URL: http://tildamoen.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0