Fika och Promenad med tjejerna.

Nu har jag kommit hem efter en lång heldag med tjejerna. Först var vi ute och gick jag,Madde, Kristin och Karro. Sen gick jag hem till Matilda och lilla Lilly.



Lilly i sin fina rosa adidas overall.

Sedan bar det iväg hem till Madde där vi käkade köttbullar och snackade en massa. Det slutade med att vi var alla tjejerna, Maddes nya kille, fyra barn och en hund (Willen.) Kaooos! Vi drack Te och kollade på youtubeklipp. Fixade med Kristins blogg och skrattade en massa. Man får en sån energi kick av att umgås med sina vänner! Love it!





Milton och Kristin



I morrn bär det iväg hem till Maria där det blir vin, let´s Dance och fest. Guu va härligt! Jag som hade så otroligt tråkigt förra helgen!! Nu ska jag kolla igenom plugget lite!

Kolla gärna inte Kristins blogg HÄR.
Later


Kommentarer
Postat av: Marielle

Dags för tävling! Denna gång hos mig och ni tävlar om priser värda över 500kr! :-)

2009-02-12 @ 17:31:37
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ninnie! Hundarna måste ju träffas! =)

Fyra barn? Vilka var dom andra två?

2009-02-12 @ 19:13:20
URL: http://thesanny.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0