En jordnötspåse och blodapelsin senare.

Efter att ha suttit och våndats medans alla andra runt omkring mig suttit och måffat jordnötter eller jordnötsringar i ungefär åtta år så har jag idag ätit en hel påse. Jag fick ju som jag berättat tidigare reda på att jag inte längre är allergisk mot jordnöt. Underbart! Så mosade i mig en hel påse med honungsrostade jordnötter! Fyfan vilken seger att äntligen kunna äta de! Sen för att känna mig liiiite nyttig så åt jag en blodapelsin oxå direkt efter :)

Kakas lag vann med 15-5 på bandyn. Great! Hans lag skrattade tydligen lite åt mig då de tyckte att jag var mer intresserad av att prata med Olivia i telefon än att titta på bandyn. Men så var icke fallet, pratade bara med henne ett tag, resten av tiden satt jag och försökte hålla koll på den lilla oranga bollen som for omkring bland ett gäng svettiga spelare.

Tittade på Changeling tidigare idag. Vilken film! Den är så himla känslosam. Blev så jäkla förbannad när jag tittade på den! Den måste ni bara se! Skit bra!



Later.



Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0