Det är nån jävel som sågar.

BRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr vaknar jag av. TYST! Jag är bakis idag! Det är nån jävel som har bestämt sig för att, Jaaa vi ställer oss utanför Ninnies fönster på alla hjärtans dag OCH en lördag morgon och sågar ner det där trädet som ingen bryr sig om.

Idag är det ALLA HJÄRTANS DAG. Undrar vem som kom på den dagen? Garanterat en kvinna.

Fredagen den 13:e igår, my ass! Det var nog den roligaste kvällen på länge! Jag, Maria och Ann satt hos Maria och drack vin och pratade hela kvällen. Det var ju ingen annan som dök upp! Men det var lika bra för vi hade så sjukt mysigt när det bara var vi! Lite senare kom Matilda och Jag,Maria och Matilda gick ut på krogen. Testade ett ställe där vi var när vi var yngre. Och det var nog bra att vi var där när vi var yngre! :) Dom var rätt unga! Vi gick vidare till det stället där vi brukar vara och där träffar jag på syrran! Yeeeey! Det slutar med att jag följer med henne på efterfest och kommer väl hem runt halv fem i morse!

Undrar vad man ska hitta på idag då? Det blir nog en riktig mysdag/kväll. Skönt de!

Later

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Få mer besökare till din blogg snabbt och enkelt! :D



http://www.viraltrafik.se/?susantyra@livese

2009-02-14 @ 10:51:05
URL: http://tyrassusans.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0