Clarins Paris

Här kommer ett tips på en serie som jag använder och älskar. Som dem som känner mig redan vet så ligger MaryKay´s prylar på toppen. Men Clarins Paris  kommer definitivt på en välförtjänt andraplats!


 


Denna ansiktsmask använder jag och den gör verkligen underverk för hyn. Den återfuktar och tömmer huden på orenheter. Och den är super dryg! På bilden nedanför så håller jag i min ansiktsmask och där ser man hur liten tuben är. Men den räcker hur länge som helst!




Denna går att köpa på Glossme och kostar 299 kronor.
Glossme är de som oftast har lägst priser på dessa produkter.

Här är resten av familjen Clarins Paris hos mig.



Det är ett märke som jag starkt rekomenderar.


Later

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0