Vad gör Sune och Håkan idag?

Sunes jul avsnitt 1.



Sunes jul var helt klart den bästa julkalendern tycker jag. Så många citat som jag och mina tjejor fortfarande använder i meningar ifrån just Sune. Kommer ihåg hur man satt bänkad framför TV:n när sunes jul gick. Man var bara tvungen att se det. Jag kan än idag titta på Sunes sommar och Sunes jul någon gång ibland bara för att det är så jäkla roligt och mysigt. Pappa Rudolf är ju bara klockren. Men vad gör Sune och Håkan idag? Mamma Karin och Pappa Rudolf har vi ju sett i ett antal uppsättningar både på teatern och i film. Peter Haber spelar ju Beck tex och en massa andra bra filmroller.

Jag kan ju tala om att Håkan Bråkan idag jobbar som brandman.




Tyvär så hittar jag ingen information om Sune alls?! Vad gör han idag? Någon hade gjort lumpen med honom och han var tydligen något slags befäl som blev arg när folk kallade honom Sune. Någon som vet?




Kommentarer
Postat av: Emma

Vi såg på Sunes jul i klassen idag. Såå kul! Tror ändå jag skrattade mest, haha :)

2009-12-04 @ 16:04:10
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0