Regn rusk och blinkande lysen.

Är jag tvungen att påpeka att man inte får ha blinkande lysen när man cyklar? Grrrr. Man blir ju inte alls bländad när man cyklar förbi. + Att dom syns mycket sämre. (Låter som en gammal tant som stör sig på små saker). Kom precis hem ifrån jobbet. Regnade och var ruskigt kallt ute när jag cyklade hem. Jag hoppas verkligen att jag är på bättre humör i morgon än vad jag har varit idag. Alex får mig alltid på bra humör dock!




Lek och bus på mattan...

Nu ska jag ta en smörgås sen ska jag sova... ska upp tidigt i morgon. Blir både jobb morgon och kväll i morrn.

Kram!



Kommentarer
Postat av: angelica blick

sv; Ja det var de :) skithärliga tjejer, och supermysigt!

2009-12-08 @ 08:47:36
URL: http://angelicablick.se




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0