Nyfrissad.

Hejsvej. Nu är jag färdig hos frissan. Det tog sin lilla tid. Men blev ganska så nöjd endå när det blev klart. Gjorde tre olika blandade slingor. Det blev alltså inte endast blondt utan mellerat. Tror de är bättre nu till vintern oxå när man är så fruktansvärt blek. Härligt att vara ny i håret till allt galej som väntar nu under den kommande veckan. Såhär blev det.



Nu ska jag äta lite lunch sen ska jag iväg och jobba. Vill ni veta något kul oxå? Vår kyl har lagt av!!!! Måste kasta allt som står i kylen. Ingen aning om vad vi ska göra, vi kommer alltså inte ha någon kyl under julen då ingen jobbar nu närmsta dagarna. Fan fan fan.

Jag ska i allafall jobba snart och Willen ska få följa med på prov. Spännande.

Later.


Kommentarer
Postat av: Junior

SÅ SNYGG, vad har du för kamera?

2009-12-23 @ 18:33:26
URL: http://themannequin.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0