Godmorgon Godmorgon Godmorgon.

Här sitter jag nu på jobbet som ett annat lik. Nee riktigt så illa är det inte. Men dum som jag är så fastnade jag för en film som gick igår på tv klockan halv ett som jag bara var tvungen att titta klart på. Så låg och kämpade med att hålla upp ögonen till tre ungefär. Smaaart när man ska upp halv sju. Men men, jag sitter här i allafall och Willen ligger här bredvid på sin stol. Han är nog lika trött som jag den här morgonen eftersom han inte heller somnade förrän då. Nu ska jag jobba på lite, hörs senare.

Later.


Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Ja brukar också alltid fastna framför filmer XD

ha en trevlig helg

2009-12-11 @ 10:14:31
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Rozaleen

Åh, tack sötis!



Det är klart vi måste ses nån dag, det skulle vara jättekul! :)

Kramar

2009-12-11 @ 10:37:45
URL: http://totalflopp.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0