Blä.

Idag är det en (som jag brukar kalla de) riktig bajsdag. Ingenting känns kul, det regnar, Willen bara sover (antar att han oxå är deppig idag) och jag ska strax cykla i regnet till jobbet. Ibland har man bara såna dagar där man vill kypa ner under täcket och gömma sig hela dagen. Man blir så jäkla trött av det här vädret oxå. Förstår min mormor som alltid sa när man var liten att "Det beror på vädret". Det är fan sant. Humöret kan skifta så mycket pga vädret. Jag brukar vara en glad prick men just idag är jag inte alls glad. Usch. Har fått utslag på kinden oxå. Pga dåligt smink. Så ska ner till Make up Store i morrn och köpa nytt. Kul, ser ut som om ett gäng knott har attackerat min kind ungefär. Fast knott bäbisar. Hoppas det försvinner under dagen.... Ska försöka äta lite lunch innan jag sticker iväg. Hoppas ni har en bättre dag än mig!

DeppNinnie.


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0