Torsdag.

Tlööött.

Igår slutade jag tidigare på jobbet vilket resulterade i att jag hakade på Lina och gänget ut. Vi satt hos våra föräldrar först och drack sen blev det Billan och sen Pluto efter det. Så jävla roligt som vanligt med dom. På Billan mötte jag upp Maria, Ann och Frida och sen mötte jag även Maria på Pluto senare. Lina och jag träffade någon jätte kaxig tjej inne på toan, drack super hemska drinkar (innan vi fick nya) och jag cyklade hem utan att ramla. Cykeln hade stått nere på Billan i nästan en månad. Bra Ninnie! Men den stod kvar! :) Ingen vågar röra min lilla Svaneholm.





Idag var vi iväg till Kakas Pappas hus där vi badade bubbel och solade. Viktor och Kaka spelade lite nere i deras studio medans jag låg och solade. Maria var med en stund innan hon åkte till jobbet. Jag lyckades ligga på den plats i Västerås där solen täcktes av ett stort tjockt moln under hela den tiden jag solade så någon färg blev det inte direkt. Willen låg såklart med mig och var otroligt facinerad över en stor fluga som hade flugit in i plastpåsen där Maria och jag slängt våra glasspapper. Han stod vi påsen i säkert en halvtimme och försökte få tag på flugan som surrande inne i påsen. Han såg den, men fick inte tag på den.





Kommentarer
Postat av: malin

fin blogg :)

2009-08-06 @ 19:11:08
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, "avfallsstation", såå fult! :)



vi kanske ska åka och gå i skogen? jag får försöka och inte hålla nåt supderduper tempo, med tanke på hur ont i halsen jag haft.. men lite lagom tempo sådär funkar!



10.30? ska jag hämta dig så sticker vi till rocklunda? eller björnön?

2009-08-06 @ 19:11:12
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Catja

Gud va skönt det såg ut i bubbelpoolen :)

2009-08-06 @ 21:29:36
URL: http://catja-andersson.blogspot.com




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0