Söndag.

Nu har jag och Kaka haft en otroligt mysig helg ute på landet hos Anna-Lena och Lasse. Eva var oxå med, Anna-Lenas syster. Lika go hon! Vi grillade på kvällen och drack en sjujävla massa gott. Det är så mysigt att komma till en helt annan miljö sådär. Ut på landet när man är så van med storstadsliv. Lätt en av de bästa helgerna på länge! Vi avslutade kvällen runt tre i natt efter ett jäkla stoj i charader. Sov första gången i husvagn. Mysigt som tusan. Blåste så mycket idag på morronen så det kändes som om husvagnen skulle tippa.


Amanda äter smarrig lasagne... Jag hjälper till såklart...


Är det nåt kvar i burken tro?


Trollunge.


Vår lilla sovplats som dom så snällt hade ställt fram.


Willens favvo, Lasse.


Aztas favorit, Kaka.




Sluta häll marinad på grillen Lasse!



Kaka leker hejvilt med Isa.


Fina lilla Azta.


Willepille.


Eva har varit i Blekinge....


Har varit hos mamma och pappa och fikat nu ikväll oxå. Fick hemgjord kiwiglass med hallon, yummie. Nu ska jag lägga mig och läsa lite, är helt slut! Ny dag, ny vecka och nya möjligheter i morrn. Hoppas jag får höra något från det där jobbet som jag så gärna vill ha!!

Later.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack:) trevlig kväll på dig! Hoppas helgen varit fin,

2009-08-16 @ 21:53:08
URL: http://Karinolofsson.se




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0