Så var det äntligen Lördag.

Koko! Har precis varit ute på min varmaste powerwalk ever! 27 grader ute idag. Lyssnade på Kelly Clarksons nya album och det är ju så jävla bra! Hon är så jävla bra! Helt enkelt! Gick i drygt en timme sen orkade jag inte längre i värmen. Nu sitter jag och äter frukost, kalkon på knäckemacka och fruktsoppa. När jag skulle gå i rondellen och över övergångsstället så kommer det en gubbe i fullfart och vurpar precis bredvid mig såklart så bilen fick tvärnita. Han hade fastnat med foten i ramen, hur nu det går till? Stackarn kämpade med att få bort foten, till slut fick jag gå fram och lyfta bort hans fot som satt helt snedvriden i ramen. Lilla gubben! Willen var jätte duktig idag, gick bredvid mig hela tiden och har blivit så otroligt mycket lydigare. Skälla på hundar det kommer nog ta ett tag innan han slutar med det dock. Men jag är tacksam om han blir bättre på andra saker oxå naturligtvis.

Ikväll ska jag träffa tjejerna. Maria har nåt på gång. Hon bjuder på vin och mat. Var så längesen jag träffade alla tjejerna smatidigt nu så ser verkligen fram emot det! Ska bli hur kul osm helst!

Här kommer lite blandade bilder från olika partaj med tjejerna genom åren.


Maria, Jag, Madde och Verro.


Ös klös... jag, Kristin och Frida.


Jag, Ann och Maria.


Julfesten...Karro, Matilda, Frida, Kristin, Jag, Maria och Madde.


Fia...(Där bakom), Jag, Verro och Maria.


Färgfesten.... Elle, Kathleen, Ann, Jag, Verro, Jossan, Madde och Maria.

Nu ska jag få liv i Kaka och sen ska vi åka och badelibada...

Later.


Kommentarer
Postat av: frida

yeees! ikväll ses vi- längtar! all in ;)

2009-08-08 @ 13:39:10
URL: http://www.frida-heltenkelt.blogspot.com
Postat av: ANN

Fy fan... fy fan!! Jävligt längesen...sjukt hur man kan se ut... hahahah!

2009-08-08 @ 15:58:54
Postat av: Jennica Björk

måste bara säga att jag gillar din header :) kram

2009-08-08 @ 21:12:41
URL: http://jennicabjork.blogg.se/
Postat av: B E A <3

Hoppas allt är bra med dig idag :)

2009-08-08 @ 23:42:42
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0