Piggelin.

Är jag inte direkt just nu.... men vaken i allafall! Kollade på Paradise Hotell och har nu fått för mig att ändra lite på bloggen. Såklart så börjar jag alltid med nya projekt mitt i natten. Tycker bloggen är alldeles för rörig just nu och vill att den ska vara mer clean. Det är all reklam som förstör! Nu ska jag lägga mig och läsa lite i min bok innan jag somnar. Har världens bästa Kaka som aldrig vaknar när han väl har somnat. Jag skulle kunna sätta på högsta volym på en hårdrockskoncert i sovrummet, han skulle inte vakna endå. Så känns skönt att aldrig behöva vara rädd att väcka honom. Willen låg på hans ansikte nyss när jag tittade in!

Natti.... igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket! ^^

Och detsamma. :o)

2009-08-12 @ 09:37:21
Postat av: Amanda

Åh...jag blev osäker på om namnet kom men nu. precis när jag tryckte iväg kommentaren så försvann det på skärmen. Så fick du en anonym kommentar så var det jag. :o)

2009-08-12 @ 09:38:14
URL: http://creyla.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0