God morgon.

Här vaknar man sent som sjutton då jag gick och la mig jätte sent. Idag är jag ledig och har inga som helst planer. Kaka ska iväg ikväll på fotboll och jag ska nog bara vara hemma tror jag. Har hört mig runt lite om det är någon som är ledig i morrn men det var det dessvärre inte. Ska ta en lång promenad bort till mammas jobb runt fyra tänkte jag, det är väl de enda planerna jag har idag. Igårkväll på jobbet gick det inte lika bra som i förrgår. Pratade med en ledsen gubbe vars fru dog för två dagar sen, inte sjukt kul! Sen kunde jag knappt hålla mig för skratt en gång oxå då det var en gubbe som hysteriskt svarade -Niiiissseeeeee. Framför mig så ser jag en hysterisk gubbe med elchockerat hår som håller på med någon slags vetenskaplig uppfinning. Lite svårt att hålla mig då. Men det gick ju bra endå. För er som inte vet vad jag jobbar med så jobbar jag just nu tillfälligt som försäljare. Jag sitter bara och ringer till gamla tanter och gubbar runt 70 år så det är ett rätt så krävande jobb, i allafall för mina öron då volym knappen är min bästa vän på telefonen. Man vet aldrig om det är någon som skriker för att personen i fråga hör dåligt eller om jag måste höja för att dem ska höra mig ordentligt. Det är roligt oxå med deras telefonsvarare. Två stycken som jag hade sjukt kul åt igår var:

- Hallå hallå i telefonen, nu har du kommit hem till Gun, prata lite nu så kanske jag ringer upp.

- Carpe Diem, Du har kommit till Lasse, Carpe Diem.

"Man skulle ha vart där".

Later.

Kommentarer
Postat av: jennifer

svar: hehhe jao det är fruktansvärt kul. ;)

hehe du får väll fåbort rädslan och hoppa

upp på hästryggen, du kommer inte ångra dig :D

2009-08-12 @ 19:01:50
URL: http://[email protected]




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0