Effektiva Söndag.

Ojoj, den här helgen har varit så full av saker så jag vet inte vart jag ska börja ens.

Fredag.

Åkte till Kakas moster i Örebro (Inte Linköping, det är den andra mostern). Var där över dagen, åt gott på kvällen, gick och la oss tidigt för att sedan gå upp tidigt. Willen kunde inte sova och vi sov oxå lite dåligt så var ganska så trötta på Lördagen när vi vaknade.

Lördag.

Kaka åkte iväg till golfbanan i Örebro vid sjutiden, väckte mig så jag gick upp då och åt en god frukost. Sen kom Henke och hämtade mig och Jesper vid halv tio. Jag och Willen gick med 18 hål. Sen åkte vi hem till dom igen. Fikade lite och åkte sedan vidare till Kakas mormor som bor i Hallsberg. Åt jätte god mat där och fikade igen. Tittade lite på tv och hjälpte henne med hennes nya mobiltelefon. Sen åkte vi hem på kvällen, helt färdiga.

Söndag.

Idag var jag och Kakas mamma på Ikea och köpte massor av fina saker som jag strax ska sätta igång med här hemma. Det blev allt ifrån lampor, sängbord, hyllor, blommor och ljus. (Ni får se bilder sen). Sen var vi och storhandlade massa god mat. Äntligen så har mina äpplen kommit!! Höst/Vinter äpplena är ju de enda en nötallergiker kan äta! Så köpte på mig en hel del!

Vår fina "fruktkorg" är helt full nu...



Nu ska jag sätta igång här hemma! :)

(För er som undrar så är min mobil inne på lagning och återkommer snart, men ska få en gammal i morrn som jag kan använda så då kan ni ringa mig igen....)

Kram!


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0