20090825.

Tisdag och löning. Idag vaknade jag tidigt. Var fast besluten vid att hålla mig vaken igår för att kolla på dubbelavsnittet av Paradise hotell igår som började 00.30. Men när klockan var ungefär 00.10 så var jag så trött så jag inte orkade sitta uppe längre. Gick och la mig direkt istället. Idag skiner solen igen och jag och Wille pille ska ta en promenad till mammas jobb idag. Annars är jag ledig och jobbar inte idag. Jobbar endast onsdag - Torsdag denna vecka. Har ont i halsen och i bröstet, sådär så det är för lite för att ligga i sängen men för mycket för att göra någonting. Frukosten kallar! Och Willens morgon promenad.

Later.

Kommentarer
Postat av: › Elin ♥

Löning är aldrig fel :D

2009-08-25 @ 12:38:43
URL: http://dizzylicious.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0